Tuesday 12 March 2013

satu pagi

okee, tadi aku pergi kelas, aku tak sedar pon kelas pukul sepuluh. aku datang pukul sembilan. biasalah, budak baik. haha.datang sejam awal. so aku ngn azie, pergi laa ke cafe, menikmati sarapan pagi.

azie membulatkan matanya, "wani, ais ! " haahh, aku minum minuman sejuk. tu yang azie membulatkan mata nyaa, tanda dia tak setuju dengan tindakan aku, minum air sejuk. yelarhhh, aku batuk, dia agak prihatin terhadap aku. huhu. tapi an, aku dah beli kan ? so aku minum laa. hahahaha. weck !

masuk kelas, aku agak mengantuk. aku tak cukup tidur malam tadi.  tak selesa. panas. huhu. aku memainkan lagu melalui earphone, sebagai alternatif supaya aku tak mengantuk. erm... even aku tak faham apa yang lecturer cuba sampaikan, aku tetap mengangguk, konon nyaa aku sedang fokus. *ini semua poyo !

hahaha. aku cuma berharap sikap aku ini akan berubah. harapan tanpa usaha pon tak boleh jugak. dianggap pekerjaan yang sia sia. tapi aku cuba untuk kuat kan semangat aku. jap, memang sejak azali larh aku macam nih. "selalu mengantuk, tidur dalam kelas. " sejak aku di bangku sekolah lagi.

jadi, bagi aku, aku memerlukan pengorbanan yang besar untuk menyelesaikan masalah ngntuk di kelas juga sikap malas untuk hadir ke kelas. okee. negatif. unlike. #buat muka slumber. 


No comments:

Post a Comment