Monday 11 March 2013

errr

sejak dari petang tadi aku ta buat apa-apa. kalau aku mula nak bersemangat, nanti adalah halangan dugaan badai yang menimpa. huuu. apakah ? adakah kerana diri ini terlalu banyak berdalih, alasan dan juga malas. aku rasa tiga tiga adalah jawapan yang tepat. 

padahal esok kelas statistics, ade homework. kemudian diikuti dengan kelas heat transfer, dengan kuiz. 

actually aku baru sihat dari kesakitan yang aku alami sebentar tadi. so sekarang, aku berada dalam keadaan tak stabil. dimana seluruh tubuh ku berasa panas di dalam dan di luar. *nak demam aku rasa.* batuk batuk aku pon ta baik lagi. aku ingat semalam da baik. start petang tadi aku mula batuk batuk balik. kenapa iyee ? sebab aku degil. yup, aku suka minum air sejuk. lebih lebih lagi kalau dapat jus or cendol . memang terbaik.

memandangkan keadaan aku semakin baik sekarang nih, apa kata aku teruskan pembelajaran aku yang tertangguh tangguh tuh. huu. lagi pon pakcik da memanggil. dia berurut tadi, badan dia sakit sakit. maybe sebab semalam kot, dia balik dari rumah na ke sini. tempohh tiga kali hujan kat highway. kasihan pakcik. semoga cepat baik larh iyeee. :)

okee, teruskan niat aku tadi. nak belajar. 

*sekadar coretan untuk diri sendiri. na beli buku, ta mampu. jenis malas na menulis. tulisan pon buruk. :p * fakta tuhhh. hahaha.

No comments:

Post a Comment